23 november 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ka punamütsikese lugu ei töötaks, kui hunt poleks veenev

Sass Henno  Foto: Märt Miljan

Hea loo puhul pole mingit sisulist vahet, kas räägime lapsele õpetlikku muinasjuttu, kuidas võõrastega ei tohi kaasa minna, kirjutame surematut romaani või turundame hoopis kärakat, sideteenust või näiteks tanklaketti. Igav lugu on kuulaja vastu toime pandud kuritegu. Meenutage oma tutvusringkonnas neid inimesi, kellega kahekesi jäädes pole teil millestki rääkida. Sarnane oht varitseb meie brände, kui kas või ühe igava kliendikirja välja saadame, kirjutab turunduskirjanik Sass Henno ajakirja Kaja novembrinumbris.

Mu vanemad läksid lahku, kui olin kolmene. Jäin emaga. Isa tohtis mind edaspidi vaatamas käia vaid pühapäeviti. Algul olid kohtumised lühikesed. Isa oli kohmetunud ja ka mina ei osanud kuidagi olla. Näitasin oma mänguasju. Kui isa küsis, kuidas siis läheb kah, vastasin: „Hästi.” Kaks eesti meest. Pole erilised rääkijad. Aga peagi mõistsin, et kui mul pole isale midagi rääkida, läheb ta ruttu ära.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com