23. november 2015
Ainult tellijatele

Ka punamütsikese lugu ei töötaks, kui hunt poleks veenev

Sass Henno
Autor: Märt Miljan

Hea loo puhul pole mingit sisulist vahet, kas räägime lapsele õpetlikku muinasjuttu, kuidas võõrastega ei tohi kaasa minna, kirjutame surematut romaani või turundame hoopis kärakat, sideteenust või näiteks tanklaketti. Igav lugu on kuulaja vastu toime pandud kuritegu. Meenutage oma tutvusringkonnas neid inimesi, kellega kahekesi jäädes pole teil millestki rääkida. Sarnane oht varitseb meie brände, kui kas või ühe igava kliendikirja välja saadame, kirjutab turunduskirjanik Sass Henno ajakirja Kaja novembrinumbris.

Mu vanemad läksid lahku, kui olin kolmene. Jäin emaga. Isa tohtis mind edaspidi vaatamas käia vaid pühapäeviti. Algul olid kohtumised lühikesed. Isa oli kohmetunud ja ka mina ei osanud kuidagi olla. Näitasin oma mänguasju. Kui isa küsis, kuidas siis läheb kah, vastasin: „Hästi.” Kaks eesti meest. Pole erilised rääkijad. Aga peagi mõistsin, et kui mul pole isale midagi rääkida, läheb ta ruttu ära.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700