• 19.11.15, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põhjalik ülevaade: sisuturunduse hetkeseis ja trendid

Sisuturundus on Eestis veel loomevaludes ideid kokku kritseldamas, aga liigub siiski õiges suunas – nii ajalooliselt kui ka kultuuriliselt pole me harjunud sisuturunduslikke võtteid selgelt eristama ega kasutama. Ometigi vaadates kaubanduskorraldust esimese Eesti ajal ja ka väikekülades nõukaajal, võib märgata hulka sisuturunduslikke elemente, sest ka siis oli püsiklientide püüdmine ja hoidmine ning uute tarbimisharjumuste kujundamine (loe: suunamine) põhjusel või teisel oluline.
Rain Uusen
  • Rain Uusen
Ma ei ole akadeemik ega turundusteadlane, aga terve lapsepõlve veetsin vaheaegadel palju aega koos vanaemaga, kes on elukutseline kaubandustöötaja. Teda on mõnus ja eluterve kuulata ka nüüd turundaja kõrvaga. Tol ajal polnud nutitelefone ega võrgustatud digimaailma, aga ikkagi peeti oluliseks suhelda klientidega regulaarselt ja viisil, mis süvendas neis arusaama, et kaup on ehe ja koostöö kasulik mõlemale, just neis tingimustes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele