Sisuturundus on Eestis veel loomevaludes ideid kokku kritseldamas, aga liigub siiski õiges suunas – nii ajalooliselt kui ka kultuuriliselt pole me harjunud sisuturunduslikke võtteid selgelt eristama ega kasutama. Ometigi vaadates kaubanduskorraldust esimese Eesti ajal ja ka väikekülades nõukaajal, võib märgata hulka sisuturunduslikke elemente, sest ka siis oli püsiklientide püüdmine ja hoidmine ning uute tarbimisharjumuste kujundamine (loe: suunamine) põhjusel või teisel oluline.
Ma ei ole akadeemik ega turundusteadlane, aga terve lapsepõlve veetsin vaheaegadel palju aega koos vanaemaga, kes on elukutseline kaubandustöötaja. Teda on mõnus ja eluterve kuulata ka nüüd turundaja kõrvaga. Tol ajal polnud nutitelefone ega võrgustatud digimaailma, aga ikkagi peeti oluliseks suhelda klientidega regulaarselt ja viisil, mis süvendas neis arusaama, et kaup on ehe ja koostöö kasulik mõlemale, just neis tingimustes.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.