• 11.11.15, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trend: Meediatarbimise aeg järjest suureneb

Ameeriklased veedavad juba täna pilti vaadates ja heli kuulates rohkem aega kui magades. Loe, millised on Wall Street Journali konverentsil kõlanud tehnoloogia ja meedia lähituleviku trendid.
Michael J. Wolf
  • Michael J. Wolf
  • Foto: David Needleman
Hiljuti toimus USAs Wall Street Journali konverents, mille eesmärgiks oli kajastada tehnoloogia ja meedia trende ja suundumusi järgmisel, 2016 aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele