• 11.11.15, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trend: Meediatarbimise aeg järjest suureneb

Ameeriklased veedavad juba täna pilti vaadates ja heli kuulates rohkem aega kui magades. Loe, millised on Wall Street Journali konverentsil kõlanud tehnoloogia ja meedia lähituleviku trendid.
Michael J. Wolf
  • Michael J. Wolf
  • Foto: David Needleman
Hiljuti toimus USAs Wall Street Journali konverents, mille eesmärgiks oli kajastada tehnoloogia ja meedia trende ja suundumusi järgmisel, 2016 aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele