• 11.11.15, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Trend: Meediatarbimise aeg järjest suureneb

Ameeriklased veedavad juba täna pilti vaadates ja heli kuulates rohkem aega kui magades. Loe, millised on Wall Street Journali konverentsil kõlanud tehnoloogia ja meedia lähituleviku trendid.
Michael J. Wolf
  • Michael J. Wolf Foto: David Needleman
Hiljuti toimus USAs Wall Street Journali konverents, mille eesmärgiks oli kajastada tehnoloogia ja meedia trende ja suundumusi järgmisel, 2016 aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele