• 22.10.15, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emor: Ülemiste ja Rocca al Mare on parimad

Kui eelnevate aastate uuringutes on olnud Tallinna tööstuskaupade ostukohtade kindel liider Rocca al Mare Keskus, siis täna on siin võrdselt parimad Ülemiste ja Rocca al Mare keskus, selgus TNS Emori uuringust.
Ülemiste Keskus
  • Ülemiste Keskus
  • Foto: Raul Mee
Tegemist on maineliidritega, mis eristuvad oma laia kaubavaliku, meeldiva ostukeskkonna, tuntud kaubamärkide, heade söögikohtade ja kogu pere ostukohtadena. Ülemiste keskuse tõusu tegi võimalikuks eelmisel aastal toimunud ulatuslik ümberehitus, millega lisandus keskusele oluliselt kaubanduspinda. Teise liidri, Rocca al Mare positsioon on tagasi 2013. aasta tasemel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele