• 07.10.15, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kolm võimalust olla innovaatiline

Best Marketing avaldab valikuliselt artikleid uudiskirjast Innovatsioon ja kommunikatsioon, mida annab välja Äripäev koostöös Rootsi juhtiva turundusajakirjaga Resumé.
Kolm võimalust olla innovaatiline
Sukeldu uttu! Üsna kindel, et sellist baari me mujal ei näe: džinni ja toonikut serveeritakse uduna, mida külalised sisse hingavad. Sellise pop-up-baari Londonis avas sensoorne reklaamibüroo Bompas&Parr. Nagu kirjutab baari külastaja portaalis Wired, on džinni ja tooniku pilve sukeldumine täiesti uus, lausa hedonistlik elamus. Baar asub vanas kloostris ja see lisab vürtsi veelgi. Bompas&Parr manitseb ettevaatlikult inhaleerima ja väidab, et normaalse hingamise puhul on ühe udus veedetud tunni toime võrreldav tavapärase dringiga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele