Best Marketing avaldab valikuliselt artikleid uudiskirjast Innovatsioon ja kommunikatsioon, mida annab välja Äripäev koostöös Rootsi juhtiva turundusajakirjaga Resumé.
Sukeldu uttu! Üsna kindel, et sellist baari me mujal ei näe: džinni ja toonikut serveeritakse uduna, mida külalised sisse hingavad. Sellise pop-up-baari Londonis avas sensoorne reklaamibüroo Bompas&Parr. Nagu kirjutab baari külastaja portaalis Wired, on džinni ja tooniku pilve sukeldumine täiesti uus, lausa hedonistlik elamus. Baar asub vanas kloostris ja see lisab vürtsi veelgi. Bompas&Parr manitseb ettevaatlikult inhaleerima ja väidab, et normaalse hingamise puhul on ühe udus veedetud tunni toime võrreldav tavapärase dringiga.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.