Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Agentuuride arvates on turundusjuhid võimu juurde saanud
Tänavuse Pärnu Turunduskonvetentsi teema on turundusjuhi roll ettevõttes ja vajadus seda positsiooni tugevdada. Best Marketing uuris mitmelt Eesti juhtiva agentuuri juhilt, kas nende arvates on Eesti ettevõtete turundusjuhtide positsioon tugevnenud või mitte?
Rivo Räim (Newton) leiab, et ühe olulise trendina liigub ettevõtete strateegilisel tasandil otsustusõigust Tallinnast mujale, regionaalsetesse keskustesse:
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.