• 25.09.15, 16:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Homme Best Marketing Clubis SEB Pank

20. oktoobri Best Marketing Clubis esineb SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni juht Silver Vohu, kes räägib, kuidas SEB-s turundust tehakse, keskendudes pikemalt ühele SEB sisuturunduse projektile – juttu tuleb dokumentaalfilmist kui kommunikatsioonivahendist.
Silver Vohu
  • Silver Vohu
Silver Vohu juhib SEB turundust ja kommunikatsiooni alates 2014. aasta maikuust. Varem töötas ta samas pangas kommunikatsioonijuhina. Silver on lõpetanud Tartu Ülikooli ajakirjanduse ja kommunikatsiooni erialal ning õpib hetkel Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas strateegilist juhtimist. Aastatel 2003-2007 töötas ta Eesti Panga avalike suhete büroos. Alates 2007. aastas on ta juhtinud SEB kommunikatsiooniosakonna tööd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele