Autor: Hando Sinisalu • 24. september 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: „Teeme ära!“ Tuneesia moodi

Tunisie Telecom
Kliendid kurtsid pidevalt Tunisie Telecomi teenuste üle ja liikusid vaikselt konkurentide poolele üle. Brändi kuvandiga olid lood väga halvad ja firma otsustas reageerida. Mindshare Tunisia tuli lagedale innovaatilise ideega: konverteerida prügikilod tasuta interneti kilobaitideks.

Tunisie Telecom on Tuneesia kohalik telekomifirma. Tuneesia telekommunikatsiooni infrastruktuur on Põhja-Aafrika üks arenenumaid. Internetiühendus katab tervet riiki. Lisaks on Tuneesia andmesideme hinnad isegi Aafrika mõistes väga odavad. Araabia Kevade järel tuli võimule tõeliselt netilembene valitsus, kes toetab aktiivselt Tuneesia e-evolutsiooni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700