Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 24. september 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: „Teeme ära!“ Tuneesia moodi

Tunisie Telecom

Kliendid kurtsid pidevalt Tunisie Telecomi teenuste üle ja liikusid vaikselt konkurentide poolele üle. Brändi kuvandiga olid lood väga halvad ja firma otsustas reageerida. Mindshare Tunisia tuli lagedale innovaatilise ideega: konverteerida prügikilod tasuta interneti kilobaitideks.

Tunisie Telecom on Tuneesia kohalik telekomifirma. Tuneesia telekommunikatsiooni infrastruktuur on Põhja-Aafrika üks arenenumaid. Internetiühendus katab tervet riiki. Lisaks on Tuneesia andmesideme hinnad isegi Aafrika mõistes väga odavad. Araabia Kevade järel tuli võimule tõeliselt netilembene valitsus, kes toetab aktiivselt Tuneesia e-evolutsiooni.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700