• 17.09.15, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Toidukommunikatsioonis võidab see, kes räägib ka muust kui toodetest

Ajakirjanikud saavad nädalas tõenäoliselt kümneid pressiteateid, milles esitletakse mõnd uut „hõrgutavat maiustust”, „unikaalse maitsekombinatsiooniga mahlatoodet” või „kasulike bakteritega toiduainet”. Enamik nendest teadetest peab leppima üsna tagasihoidliku kajastusega, mistõttu oma toodete müümiseks ei piisa üldjuhul ainult pressiteatest.
Helena Peterson
  • Helena Peterson
Kommunikatsioon algab juba tootekontseptsiooni väljatöötamisest – võtkem või Leiburi leivakonkurss, millega tekitati huvi veel sündimata toote vastu enne, kui oli teada, milline leib liinilt üldse pakendisse jõuab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele