Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Toidukommunikatsioonis võidab see, kes räägib ka muust kui toodetest
Helena Peterson
Ajakirjanikud saavad nädalas tõenäoliselt kümneid pressiteateid, milles esitletakse mõnd uut „hõrgutavat maiustust”, „unikaalse maitsekombinatsiooniga mahlatoodet” või „kasulike bakteritega toiduainet”. Enamik nendest teadetest peab leppima üsna tagasihoidliku kajastusega, mistõttu oma toodete müümiseks ei piisa üldjuhul ainult pressiteatest.
Kommunikatsioon algab juba tootekontseptsiooni väljatöötamisest – võtkem või Leiburi leivakonkurss, millega tekitati huvi veel sündimata toote vastu enne, kui oli teada, milline leib liinilt üldse pakendisse jõuab.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]