• 16.09.15, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuurid ei taha mobiilireklaame luua, sest telereklaamiga teenib paremini

"Mobiilireklaamist genereeritav tulu on agentuuride jaoks liialt väike. Teles liiguvad suuremad rahad, agentuurid saavad telereklaami pealt rohkem teenida ja loomulikult soovitavad nad oma klientidel kasutada telereklaami," väidab MediComi Euroopa mobiilisuuna juht Steffen Krabbenhøft.
Steffen Krabbenhoft
  • Steffen Krabbenhoft
Mobiiliturundusest on juba aastaid palju räägitud. Iga aasta tõotab „mobiiliturunduse revolutsiooni“, kuid seni pole suuri muudatusi märgata. Milline on mobiiliturunduse hetkeseis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele