• 16.09.15, 10:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Agentuurid ei taha mobiilireklaame luua, sest telereklaamiga teenib paremini

"Mobiilireklaamist genereeritav tulu on agentuuride jaoks liialt väike. Teles liiguvad suuremad rahad, agentuurid saavad telereklaami pealt rohkem teenida ja loomulikult soovitavad nad oma klientidel kasutada telereklaami," väidab MediComi Euroopa mobiilisuuna juht Steffen Krabbenhøft.
Steffen Krabbenhoft
  • Steffen Krabbenhoft
Mobiiliturundusest on juba aastaid palju räägitud. Iga aasta tõotab „mobiiliturunduse revolutsiooni“, kuid seni pole suuri muudatusi märgata. Milline on mobiiliturunduse hetkeseis?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele