• 27.08.15, 15:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva turundustegevust koordineerib Ranno Pajuri

Alates sellest nädalast täidab Äripäeva turundusjuhi rolli konsultatsioonifirma Target One partner ja turundusstrateeg Ranno Pajuri.
Ranno Pajuri
  • Ranno Pajuri
Tegemist on uuendusliku lähenemisega, mille puhul ettevõte ostab turunduse funktsiooni juhtimist teenusena ja on sõlminud kokkuleppe oma turundustegevuse koordineerimiseks teise äriühinguga, mitte eraisikuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele