• 06.07.15, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tervitusi provintsist!

Magnus Lužkov Optimistist oponeerib 29. juunil avaldatud Hando Sinisalu artiklile "Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda".
Agentuuri Optimist strateeg/juht
  • Agentuuri Optimist strateeg/juht
  • Foto: erakogu
Tere, Hando! Kirjutan sulle siit hämarast provintsist nimega reklaamitööstus. Olen mõelnud sama asja peale, millest Sa oma artiklis (Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda) kirjutasid, küll aga veidi teise nurga alt. Pigem lahendusele keskendudes, kui masendusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele