• 06.07.15, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tervitusi provintsist!

Magnus Lužkov Optimistist oponeerib 29. juunil avaldatud Hando Sinisalu artiklile "Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda".
Agentuuri Optimist strateeg/juht
  • Agentuuri Optimist strateeg/juht
  • Foto: erakogu
Tere, Hando! Kirjutan sulle siit hämarast provintsist nimega reklaamitööstus. Olen mõelnud sama asja peale, millest Sa oma artiklis (Kivi Eesti reklaamitööstuse kapsaaeda) kirjutasid, küll aga veidi teise nurga alt. Pigem lahendusele keskendudes, kui masendusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele