„Vahel suudavad just need inimesed, kes teiste silmis endast midagi ei kujuta, kujuteldamatut.” („Imiteerimismäng”)
Töökuulutuse kokkupanemisel on tööandjal mitu lahendamist vajavat küsimust, nagu kuidas eristuda konkurentidest ja kuidas kõnetada sobivaid kandidaate, kõige olulisem on ilmselt, kuidas jõuda parima kandidaadini. Kummaline, kuid just viimane küsimus osutub otsekui matemaatiliseks võrrandiks, mille lahendamine võib ootamatult rappa joosta, nii et tulemusena ei leita mitte parimat kandidaati, vaid jõutakse ebavõrdse kohtlemise ehk diskrimineerimiseni.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.