• 28.05.15, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disainiguru ehitas Filipiinidel üles kalakrõpsude tootmise

3 kuuks Filipiinidele kolinud disainiagentuuri Velvet loovjuht Janno Siimar aitas käivitada moodsa kalakrõpsude tootmise, et anda tööd kohaliku kaluriküla kalameestele ja nende naistele.
Janno Siimar
  • Janno Siimar
 Janno Siimari põhiline roll oli koos Eesti heategevusliku MTÜ Andakidz juhi Robin Gurney'ga välja töötada ja ellu viia plaan, millega Talisay küla kaluriühing TAFIAS saaks endale värske identiteedi, arendaks tuluallikaid ja looks juurde töökohti, parandades seeläbi piirkonna ühtede vaesemate perede eluolu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele