• 28.05.15, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti disainiguru ehitas Filipiinidel üles kalakrõpsude tootmise

3 kuuks Filipiinidele kolinud disainiagentuuri Velvet loovjuht Janno Siimar aitas käivitada moodsa kalakrõpsude tootmise, et anda tööd kohaliku kaluriküla kalameestele ja nende naistele.
Janno Siimar
  • Janno Siimar
 Janno Siimari põhiline roll oli koos Eesti heategevusliku MTÜ Andakidz juhi Robin Gurney'ga välja töötada ja ellu viia plaan, millega Talisay küla kaluriühing TAFIAS saaks endale värske identiteedi, arendaks tuluallikaid ja looks juurde töökohti, parandades seeläbi piirkonna ühtede vaesemate perede eluolu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele