Ainult tellijatele
Autor: Hando Sinisalu • 21. mai 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Sisuturunduse tulemuslikkust on raske ja kallis mõõta

Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad

"Rootsi SEB pank toodab väga head sisu. Tervelt pool SEB turunduseelarvest on eraldatud sisuturundusele.

Kasvavate sisuturunduse eelarvete taustal muutub ROI üha olulisemaks," räägib Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad. Loe intervjuud!

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700