Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sisuturunduse tulemuslikkust on raske ja kallis mõõta
Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad
"Rootsi SEB pank toodab väga head sisu. Tervelt pool SEB turunduseelarvest on eraldatud sisuturundusele.
Kasvavate sisuturunduse eelarvete taustal muutub ROI üha olulisemaks," räägib Rootsi sisuturundusagentuuri Spoon turundusjuht Björn Owen Glad. Loe intervjuud!
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]