• 08.05.15, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere tänas Teeme Ära talgulisi 149 609 tootega

Laupäevasel Teeme Ära talgupäeval kostitati talgulisi Tere piimatoodetega. Ühtekokku jagas Tere talgulistele välja 149 609 toodet.
Tere tänas Teeme Ära talgulisi 149 609 tootega
  • Foto: Teeme Ära kodulehekülg
Tere turundusdirektori Alar Pinki sõnul sujus kõik väga ladusalt ning eesmärk on pikaajaline koostöö Teeme Ära talgulistega. „Tänu neile muutub Eestimaa ilusamaks, puhtamaks ja paremaks paigaks. Tere toodete jagamine on meiepoolne viis näidata oma tänu. Loodame koostööd kindlasti jätkata,“ ütles Tere turundusdirektor Alar Pink.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele