Laupäevasel Teeme Ära talgupäeval kostitati talgulisi Tere piimatoodetega. Ühtekokku jagas Tere talgulistele välja 149 609 toodet.
- Foto: Teeme Ära kodulehekülg
Tere turundusdirektori Alar Pinki sõnul sujus kõik väga ladusalt ning eesmärk on pikaajaline koostöö Teeme Ära talgulistega. „Tänu neile muutub Eestimaa ilusamaks, puhtamaks ja paremaks paigaks. Tere toodete jagamine on meiepoolne viis näidata oma tänu. Loodame koostööd kindlasti jätkata,“ ütles Tere turundusdirektor Alar Pink.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.