• 08.05.15, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere tänas Teeme Ära talgulisi 149 609 tootega

Laupäevasel Teeme Ära talgupäeval kostitati talgulisi Tere piimatoodetega. Ühtekokku jagas Tere talgulistele välja 149 609 toodet.
Tere tänas Teeme Ära talgulisi 149 609 tootega
  • Foto: Teeme Ära kodulehekülg
Tere turundusdirektori Alar Pinki sõnul sujus kõik väga ladusalt ning eesmärk on pikaajaline koostöö Teeme Ära talgulistega. „Tänu neile muutub Eestimaa ilusamaks, puhtamaks ja paremaks paigaks. Tere toodete jagamine on meiepoolne viis näidata oma tänu. Loodame koostööd kindlasti jätkata,“ ütles Tere turundusdirektor Alar Pink.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele