Laupäevasel Teeme Ära talgupäeval kostitati talgulisi Tere piimatoodetega. Ühtekokku jagas Tere talgulistele välja 149 609 toodet.

- Foto: Teeme Ära kodulehekülg
Tere turundusdirektori Alar Pinki sõnul sujus kõik väga ladusalt ning eesmärk on pikaajaline koostöö Teeme Ära talgulistega. „Tänu neile muutub Eestimaa ilusamaks, puhtamaks ja paremaks paigaks. Tere toodete jagamine on meiepoolne viis näidata oma tänu. Loodame koostööd kindlasti jätkata,“ ütles Tere turundusdirektor Alar Pink.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“