• 14.04.15, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pood maksis kauba rikkunud kundele raha tagasi

Kliendid tagastasid poele ribadeks lõigatud rõivad ja said oma raha tagasi. Selline kompromissitu klienti esikohale seav teenindus muutub järjest tähtsamaks, rääkis turunduse aastasündmusel Password 2015 esinenud tunnustatud ärikonsultant Steven Van Belleghem.
Robotite ja tehnoloogia peale tungimisega muutub klienditeenindus masinlikumaks, mis ühelt poolt tõstab teenuse taset ja teisalt kaotab töökohti, kuid inimlikku sidet seadmed ja tarkvara asendama ei hakka.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele