• 14.04.15, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pood maksis kauba rikkunud kundele raha tagasi

Kliendid tagastasid poele ribadeks lõigatud rõivad ja said oma raha tagasi. Selline kompromissitu klienti esikohale seav teenindus muutub järjest tähtsamaks, rääkis turunduse aastasündmusel Password 2015 esinenud tunnustatud ärikonsultant Steven Van Belleghem.
Robotite ja tehnoloogia peale tungimisega muutub klienditeenindus masinlikumaks, mis ühelt poolt tõstab teenuse taset ja teisalt kaotab töökohti, kuid inimlikku sidet seadmed ja tarkvara asendama ei hakka.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele