14. aprill 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Milline reklaam toob enim kasumit?

Paljud tõekspidamised turundusest tegelikult ei kehti, leiab reklaamianalüütik Les Binet, kes jõudis tuhandeid reklaame analüüsides enim kasumit toovate lahendusteni.

30 aasta jooksul 1000 reklaami ja 70 brändi 83 eri tootekategoorias analüüsinud Les Binet selgitas aasta turundussündmusel Password, et paljud turunduse tõdedeks peetud ja koolis õpetatav tema analüüsi tulemusi vaadates tegelikult ei kehti.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com