Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Milline reklaam toob enim kasumit?
Paljud tõekspidamised turundusest tegelikult ei kehti, leiab reklaamianalüütik Les Binet, kes jõudis tuhandeid reklaame analüüsides enim kasumit toovate lahendusteni.
30 aasta jooksul 1000 reklaami ja 70 brändi 83 eri tootekategoorias analüüsinud Les Binet selgitas aasta turundussündmusel Password, et paljud turunduse tõdedeks peetud ja koolis õpetatav tema analüüsi tulemusi vaadates tegelikult ei kehti.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.