30 aasta jooksul 1000 reklaami ja 70 brändi 83 eri tootekategoorias analüüsinud Les Binet selgitas aasta turundussündmusel Password, et paljud turunduse tõdedeks peetud ja koolis õpetatav tema analüüsi tulemusi vaadates tegelikult ei kehti.
"Näiteks on täiesti nonsenss soovitus kulutada lõviosa reklaamirahast olemasolevate klientidele turundamiseks. See osa kundedest on tähtis, kuid enamus tegevustest ja rahast tuleb suunata kahele teisele kliendigrupile - neile, kes kõhklevad sinu kaupa ostmast ning neile, kes võiksid kunagi tulevikus su kaupa osta," selgitas ta. Seda mitte tehes kliendibaas kas ei kasva või kasvab visalt. "Tugevad brändid võivad küsida kõrget hinda ja neil on suur turuosa. Edukad brändid ei ole nišibrändid," kommenteeris ta. "Nišibränd tähendab väikest kasvu. Ei ole olemas edukat nišibrändi."