Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Leibur muudab ettevõtte logo ja tootepakendeid
Eesti tuntuim pagaritööstus Leibur uuendab tänavu aprillis oma logo, tootepakendeid ja tunnuslauset.
Ettevõtte turundusjuhi Annika Oja sõnul otsustas Leibur oma tunnusgraafikat värskendada, sest soovib muuta oma pagaritooted poelettidel senisest ühtsemaks ja paremini äratuntavaks ning kogu tunnusgraafika Leiburi tänastele väärtustele selgemini vastavaks.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.