Autor: Silja Oja • 26. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda

Aasta Turundussündmuseni Password 2015 on jäänud veel 1 kuu. Osalejate nimekirjas on juba üle 200 inimese. Viimane aeg oleks ennast kirja panna, kui sa seda veel teinud pole, sest soodusregistreerimine lõppeb homme. Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks osaleda.

Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda.

1) Kuula eksperte ja mõtle kaasa äri digitaliseerumise teemal. Õpi, kuidas hoida kliente digitaalkanalis, kui konkurent on vaid ühe kliki kaugusel. Kuidas pakkuda sarnast kliendikogemust nii offline kui online?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700