• 26.02.15, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda

Aasta Turundussündmuseni Password 2015 on jäänud veel 1 kuu. Osalejate nimekirjas on juba üle 200 inimese. Viimane aeg oleks ennast kirja panna, kui sa seda veel teinud pole, sest soodusregistreerimine lõppeb homme. Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks osaleda.
Et otsustamine lihtsamaks teha, toome välja 5 peamist põhjust, miks Passwordil osaleda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele