• 25.02.15, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa uuteks reklaaminägudeks on Elisa Leviteadlased

Elisa on tulnud välja uuenenud reklaamikeelega, mis lähtub Elisa brändi väljendusviisist - räägime keerulistest asjadest lõbusalt, huvitavalt ja arusaadavalt. Elisa brändi uued visuaalid on välja töötanud Rootsi disainiagentuur Grow. Eestis aitab uuenenud ilmet käigus hoida reklaamiagentuur DDB Eesti ning digiagentuur DreamGrow.
Uue reklaamikontseptsiooni tuum seisneb erinevate katsete tegemises ja nende läbiviimise demonstreerimises. Kõik testid on näiliselt ellu viidud 100% tõsiselt, dokumenteeritud ja presenteeritud, kuid samas väikese kiiksuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele