Autor: Silja Oja • 25. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Elisa uuteks reklaaminägudeks on Elisa Leviteadlased

Elisa on tulnud välja uuenenud reklaamikeelega, mis lähtub Elisa brändi väljendusviisist - räägime keerulistest asjadest lõbusalt, huvitavalt ja arusaadavalt. Elisa brändi uued visuaalid on välja töötanud Rootsi disainiagentuur Grow. Eestis aitab uuenenud ilmet käigus hoida reklaamiagentuur DDB Eesti ning digiagentuur DreamGrow.

Uue reklaamikontseptsiooni tuum seisneb erinevate katsete tegemises ja nende läbiviimise demonstreerimises. Kõik testid on näiliselt ellu viidud 100% tõsiselt, dokumenteeritud ja presenteeritud, kuid samas väikese kiiksuga.

“Leviteadlased on neljaliikmeline meeskond, kelle peamiseks ülesandeks on uurida siselevi käitumist, et saada teada, kuidas siselevile kõige paremini meeldida. Uue brändi juurutamise kampaanias näitamegi, kuidas need neli Leviteadlast viivad läbi sõelameetodil põhinevat katset. Sõelameetodi katsetamine on üks projekt mitmest brändikampaaniast ning see on välja töötatud vaid Eesti sihtrühmale,“ selgitas Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700