• 19.02.15, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anne Tääkre: turundusteo puhul peaks idee olema suurem kui eelarve

"Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga?" küsib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre.
Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast  ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga? Mõned aastad tagasi arutasime Premia Eriti Rammusa jäätise lansseerimise üle. Kampaaniat kui sellist ju polnudki, lihtsalt oli tabatud ära tarbija salajane hingeelu ja tehtud selle vastav väga hea toode.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele