"Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga?" küsib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre.
Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga? Mõned aastad tagasi arutasime Premia Eriti Rammusa jäätise lansseerimise üle. Kampaaniat kui sellist ju polnudki, lihtsalt oli tabatud ära tarbija salajane hingeelu ja tehtud selle vastav väga hea toode.
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.