• 19.02.15, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Anne Tääkre: turundusteo puhul peaks idee olema suurem kui eelarve

"Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga?" küsib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre.
Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast  ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga? Mõned aastad tagasi arutasime Premia Eriti Rammusa jäätise lansseerimise üle. Kampaaniat kui sellist ju polnudki, lihtsalt oli tabatud ära tarbija salajane hingeelu ja tehtud selle vastav väga hea toode.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele