Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga? Mõned aastad tagasi arutasime Premia Eriti Rammusa jäätise lansseerimise üle. Kampaaniat kui sellist ju polnudki, lihtsalt oli tabatud ära tarbija salajane hingeelu ja tehtud selle vastav väga hea toode.
aasta. Tegemist on põhimõtteliselt uue tootega, mis tegelikult on tarbija jaoks tuttav ja traditsiooniline. Kirju Koer on alates lansseerimisest olnud praktiliselt igal kuul meie sortimendi enim müüv toode. Meie jaoks on väga oluline selle toote idee avastamise lugu, mis on omamoodi ettevõtte sisekommunikatsiooni projekt, aga kas see on ka turundustegu?