Silja Oja • 19. veebruar 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Anne Tääkre: turundusteo puhul peaks idee olema suurem kui eelarve

"Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga?" küsib Kalevi turundusdirektor Anne Tääkre.

Minu jaoks algab hea turunduskampaania eelkõige õnnestunud tootest ja ma ei tõmba joont tootearenduse ja turunduse vahele. Küll aga tekib just Turundusteo konkursil vahel küsimus, kas toote puhul, mille kontseptsioon on väga hea ja mis müüb ennast  ise, on tegemist turundus- või tootearendusteoga? Mõned aastad tagasi arutasime Premia Eriti Rammusa jäätise lansseerimise üle. Kampaaniat kui sellist ju polnudki, lihtsalt oli tabatud ära tarbija salajane hingeelu ja tehtud selle vastav väga hea toode.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com