Autor: Silja Oja • 18. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Hando Sinisalu: turunduse elutöö preemia annaksin EMT-le
Meeldejäävaid turundustegusid aastast 2014 meenutab Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu, kes läheneb teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) tema tarbimisharjumusi aastal 2014.
Lähenen teemapüstitusele täiesti isiklikust vaatenurgast – kuidas on turundus mõjutanud (või mitte mõjutanud) minu tarbimisharjumusi aastal 2014. Vaatame asja valdkonniti.
Telekom: sel aastal täitub väike juubel – 20 aastat minu EMT kliendiks olekut. Pole vahepeal ka kordagi ühegi teise operaatoriga flirtinud. EMT ise kahjuks minu pikka staaži ei tea, sest minu number on aja jooksul olnud vormistatud erinevate ettevõtete kaudu. Aga ilmselt võiks minu isikliku turunduse elutöö preemia anda EMT-le.