Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Case study'd: McDonald’s Surprise Alarm, Invisible People, Gillette Scandal Shave, Alert Shirt jt
Valik edukaid digitaalturunduse kampaaniaid konverentsilt The Best of Global Digital Marketing.
KCB panga pensionikampaania „Talk halfway“, suunatud 40+ vanustele. Pank moodustas pensionäridest koosneva kõnekeskuse, kuhu inimesed vabatahtlikult ise helistasid. Idee: suhtle oma tulevikuga. Kas see võiks ka Eestis töötada?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]