Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 30. jaanuar 2015
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study'd: McDonald’s Surprise Alarm, Invisible People, Gillette Scandal Shave, Alert Shirt jt

Valik edukaid digitaalturunduse kampaaniaid konverentsilt The Best of Global Digital Marketing.

KCB panga pensionikampaania „Talk halfway“, suunatud 40+ vanustele. Pank moodustas pensionäridest koosneva kõnekeskuse, kuhu inimesed vabatahtlikult ise helistasid. Idee: suhtle oma tulevikuga. Kas see võiks ka Eestis töötada?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700