• 27.01.15, 08:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajakirjade Kirjastus otsib turundus- ja levijuhti

Konkursi tähtaeg on 15. veebruar 2015.
AS Ajakirjade Kirjastus on 34 ajakirja väljaandjana ning enam kui 600 000 lugejaga Eesti ajakirjade kirjastamise turuliider. Kirjastuse väljaannete hulka kuuluvad ajakirjad Kroonika, Eesti Naine, Naised, Teleleht, Kodukiri, Anne & Stiil, Tervis Pluss, Oma Maitse, Pere ja Kodu, TopGear Eesti, Kalale!, Jana, Käsitöö, Kodukirja lisaväljaanne Aed, Kroonika Kodu-eri, Sudoku ning ristsõnaajakirjad Ristik, Miniristik, Megaristik, Meistriristik, Pähklipureja ja Ripsik. Lisaks kirjastatakse kliendiajakirju ja raamatuid. Ajakirjade Kirjastusele kuuluvad ka portaalid Perejakodu.ee, Anne & Stiili naistemaailm annestiil.ee, Toidutare.ee, Kroonika.ee, Ideesahver.ee, Raamat24.ee ja Ajakirjad24.ee.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele