Autor: Silja Oja • 26. jaanuar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas tead, missugust jõulukuu TV-reklaami mäletati kõige enam?

Saada hiljemalt 30. jaanuariks e-posti aadressile [email protected] Sinu arvates kolm enim mäletatud jõulukuu TV-reklaami kirjeldust või reklaamija nime ning õigesti arvanute vahel loosime välja tasuta pääsme aasta turundussündmusele Password 2015!

Detsember on paljude turundajate kohalik Super Bowl. C ketta parooliga failid ja desktopile unustatud oskusteave sobratakse läbi, mängu pannakse parim. Peamine soov on inimeseni jõuda, meelda jääda, mõju avaldada. Missugused detsembrikuu TV-reklaamidest siis inimeste adblocki läbistasid? Kas Superman võitis taas või tundusid kohalikud verivorstid seekord asjakohasemad meele- ja keelelahutajad? Et telekavaatajate mälusoppides avalikult tuhnida ja neile küsimustele vastused saada, viis meediaagentuur Initiative läbi online küsitluse*.

Vastuseid me siiski veel ei avalda, vaid anname Sulle hinnalise võimaluse -  saada hiljemalt 30. jaanuariks e-posti aadressile [email protected] Sinu arvates kolm kõige enim mäletatud jõulukuu TV-reklaami kirjeldust või reklaamija nime ning õigesti arvanute vahel loosime välja tasuta pääsme aasta turundussündmusele Password 2015.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700