Autor: Silja Oja • 26. jaanuar 2015
Ainult tellijatele

Kas tead, missugust jõulukuu TV-reklaami mäletati kõige enam?

Saada hiljemalt 30. jaanuariks e-posti aadressile [email protected] Sinu arvates kolm enim mäletatud jõulukuu TV-reklaami kirjeldust või reklaamija nime ning õigesti arvanute vahel loosime välja tasuta pääsme aasta turundussündmusele Password 2015!

Detsember on paljude turundajate kohalik Super Bowl. C ketta parooliga failid ja desktopile unustatud oskusteave sobratakse läbi, mängu pannakse parim. Peamine soov on inimeseni jõuda, meelda jääda, mõju avaldada. Missugused detsembrikuu TV-reklaamidest siis inimeste adblocki läbistasid? Kas Superman võitis taas või tundusid kohalikud verivorstid seekord asjakohasemad meele- ja keelelahutajad? Et telekavaatajate mälusoppides avalikult tuhnida ja neile küsimustele vastused saada, viis meediaagentuur Initiative läbi online küsitluse*.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700