• 26.01.15, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tead, missugust jõulukuu TV-reklaami mäletati kõige enam?

Saada hiljemalt 30. jaanuariks e-posti aadressile [email protected] Sinu arvates kolm enim mäletatud jõulukuu TV-reklaami kirjeldust või reklaamija nime ning õigesti arvanute vahel loosime välja tasuta pääsme aasta turundussündmusele Password 2015!
Detsember on paljude turundajate kohalik Super Bowl. C ketta parooliga failid ja desktopile unustatud oskusteave sobratakse läbi, mängu pannakse parim. Peamine soov on inimeseni jõuda, meelda jääda, mõju avaldada. Missugused detsembrikuu TV-reklaamidest siis inimeste adblocki läbistasid? Kas Superman võitis taas või tundusid kohalikud verivorstid seekord asjakohasemad meele- ja keelelahutajad? Et telekavaatajate mälusoppides avalikult tuhnida ja neile küsimustele vastused saada, viis meediaagentuur Initiative läbi online küsitluse*.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele