29. detsember 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tee kliendi südamesse käib läbi soovitamise

Aasta lõpp on ostlemise aeg. Kingitusi otsitakse suurtest kaubanduskeskustest ja internetiarvarustest. Kui päris poed pannakse õhtul kinni, siis veebis saab ostelda ükskõik millal - tänapäeva klient hindab mugavust. Kuid kuidas pakkuda inimesele kohe esilehel täpselt seda toodet või teenust mida ta otsib?

Kliendidele meeldib saada soovitusi ja eripakkumisi, nad hindavad aega ja mugavust. Kas ettevõtetel, kes oma klientide soovidest mööda vaatavad, on üldse elulootust?

Te sisenete e-poodi. Koheselt pakub veebileht teile erinevaid tooteid - värskemaid Rootsi krimiromaane, sportimisvahendeid ja jalgrattateekonna planeerimise raamatut. Kuidas see veebipood teab, et mu lemmikraamatud on Rootsi krimkad ja et mu puhuseplaaniks on minna rattamatkale?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700