• 29.12.14, 10:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tee kliendi südamesse käib läbi soovitamise

Aasta lõpp on ostlemise aeg. Kingitusi otsitakse suurtest kaubanduskeskustest ja internetiarvarustest. Kui päris poed pannakse õhtul kinni, siis veebis saab ostelda ükskõik millal - tänapäeva klient hindab mugavust. Kuid kuidas pakkuda inimesele kohe esilehel täpselt seda toodet või teenust mida ta otsib?
Kliendidele meeldib saada soovitusi ja eripakkumisi, nad hindavad aega ja mugavust. Kas ettevõtetel, kes oma klientide soovidest mööda vaatavad, on üldse elulootust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele