Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tee kliendi südamesse käib läbi soovitamise
Aasta lõpp on ostlemise aeg. Kingitusi otsitakse suurtest kaubanduskeskustest ja internetiarvarustest. Kui päris poed pannakse õhtul kinni, siis veebis saab ostelda ükskõik millal - tänapäeva klient hindab mugavust. Kuid kuidas pakkuda inimesele kohe esilehel täpselt seda toodet või teenust mida ta otsib?
Kliendidele meeldib saada soovitusi ja eripakkumisi, nad hindavad aega ja mugavust. Kas ettevõtetel, kes oma klientide soovidest mööda vaatavad, on üldse elulootust?
Te sisenete e-poodi. Koheselt pakub veebileht teile erinevaid tooteid - värskemaid Rootsi krimiromaane, sportimisvahendeid ja jalgrattateekonna planeerimise raamatut. Kuidas see veebipood teab, et mu lemmikraamatud on Rootsi krimkad ja et mu puhuseplaaniks on minna rattamatkale?