Ainult tellijatele
29. detsember 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tee kliendi südamesse käib läbi soovitamise

Aasta lõpp on ostlemise aeg. Kingitusi otsitakse suurtest kaubanduskeskustest ja internetiarvarustest. Kui päris poed pannakse õhtul kinni, siis veebis saab ostelda ükskõik millal - tänapäeva klient hindab mugavust. Kuid kuidas pakkuda inimesele kohe esilehel täpselt seda toodet või teenust mida ta otsib?

Kliendidele meeldib saada soovitusi ja eripakkumisi, nad hindavad aega ja mugavust. Kas ettevõtetel, kes oma klientide soovidest mööda vaatavad, on üldse elulootust?

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700