Tele2 täiendas oma turundusosakonda kahe eksperdiga palgates turundusjuhiks Kätlin Sepa Altiast ja noorem-turundusjuhiks Kertu Treubladti meediaagentuurist Inspired.
Tele2 Eesti turundus- ja müügidirektori Kristjan Seema sõnul on Kätlin Sepp üks valdkonna tipptegijaid, kellel on pikaajaline kogemus tugevate brändide loomisel ning väga hea jaemüügi toimimise tunnetus. “Kertu Treubladt samas tunneb läbi ja lõhki meediamaastikku ning eriti uue meedia toimimispõhimõtteid,” lisas Seema.
Seotud lood
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.