Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Sangar: reklaam oli mõeldud irooniaga
Sangar ei kiida lapstööjõudu, ütles ettevõtte turundusjuht Raul Saks.
Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“. Screenshot Sangari veebist:
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“