Silja Oja • 6. november 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Kuidas uus Ülemiste keskus uksed avas

Avamisnädalavahetusel tehti nelja päeva jooksul keskusesse ligi 100 000 külastust. Nelja päeva ostude arv oli 116 600 ja käive 2,6 miljonit eurot. Nädalaga lisandus Ülemiste keskuse Facebooki lehele 1000 fänni. Klient: Ülemiste keskusTeostajad: Idea AD, Idea PR, Idea LabAeg: oktoober 2014

Ülesanne

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com