• 07.10.14, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TBWA\Guvatraki uus juht on Merle Raie

Oktoobrist juhib reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak uus tegevdirektor Merle Raie, kes on samuti ka turundusagentuuri TEQUILA\ tegevjuht.
Merle on turundusalal töötanud ligi 20 aastat. Enne TBWA-d juhtis ta kontsertagentuuri Tallinna Filharmoonia turundust - Merle turundada olid Tallinna Filharmoonia erinevad kontsertprojektid, Tallinna Kammerorkester, Birgitta Festival ja Mustpeade maja. Enne Tallinna Filharmooniat oli Merle Eesti Ekspressi turundusjuht. Ekspressis töötades õnnestus tal olla ka Rahva Raamatu turunduse käivitaja. Samuti on ta varasemalt olnud Kaupmees & KO turundusjuht ning Hansapanga elektrooniliste kanalite müügi- ja turundusjuht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele