Oktoobrist juhib reklaamiagentuuri TBWA\Guvatrak uus tegevdirektor Merle Raie, kes on samuti ka turundusagentuuri TEQUILA\ tegevjuht.
Merle on turundusalal töötanud ligi 20 aastat. Enne TBWA-d juhtis ta kontsertagentuuri Tallinna Filharmoonia turundust - Merle turundada olid Tallinna Filharmoonia erinevad kontsertprojektid, Tallinna Kammerorkester, Birgitta Festival ja Mustpeade maja. Enne Tallinna Filharmooniat oli Merle Eesti Ekspressi turundusjuht. Ekspressis töötades õnnestus tal olla ka Rahva Raamatu turunduse käivitaja. Samuti on ta varasemalt olnud Kaupmees & KO turundusjuht ning Hansapanga elektrooniliste kanalite müügi- ja turundusjuht.
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“