Merle on turundusalal töötanud ligi 20 aastat. Enne TBWA-d juhtis ta kontsertagentuuri Tallinna Filharmoonia turundust - Merle turundada olid Tallinna Filharmoonia erinevad kontsertprojektid, Tallinna Kammerorkester, Birgitta Festival ja Mustpeade maja. Enne Tallinna Filharmooniat oli Merle Eesti Ekspressi turundusjuht. Ekspressis töötades õnnestus tal olla ka Rahva Raamatu turunduse käivitaja. Samuti on ta varasemalt olnud Kaupmees & KO turundusjuht ning Hansapanga elektrooniliste kanalite müügi- ja turundusjuht.
“Merle on inimene, kes tunneb end Eesti turunduses nagu kala vees,” on TBWA\Guvatraki juhatuse liige Kristian Hein uue tegevdirektori saabumise üle rahul. “Sellise taustaga tegijaid tuleb tavaliselt tikutulega otsida ja siis jääd ka üheksal juhul kümnest tühjade pihkude ja põletatud näppudega. Meil on vedanud!”