• 29.09.14, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC Kinga uus kampaania – kas kas turunduslik ämber või sihilik trikk?

ABC Kinga uus reklaamikampaania „Kõik algab kingast“ pälvis sotsiaalmeedias tarbijate pahameele ja tekitas elava diskussiooni sooliste stereotüüpide teemal. ABC King väidab, et reklaam on eetiline ega rõhuta soorolle ega varalist kihistumist. Kommenteerib ABC Kinga turundusjuht Lauri Jürisoo.
.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele