Autor: Silja Oja • 29. september 2014
Ainult tellijatele

ABC Kinga uus kampaania – kas kas turunduslik ämber või sihilik trikk?

ABC Kinga uus reklaamikampaania „Kõik algab kingast“ pälvis sotsiaalmeedias tarbijate pahameele ja tekitas elava diskussiooni sooliste stereotüüpide teemal. ABC King väidab, et reklaam on eetiline ega rõhuta soorolle ega varalist kihistumist. Kommenteerib ABC Kinga turundusjuht Lauri Jürisoo.

.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700