Autor: Silja Oja • 25. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Brand Manual liitis endaga Rootsi B2B agentuuri

Eesti teenusedisain vallutab Skandinaaviat. Teenusedisaini ettevõte Brand Manual liitis oma kaubamärgi alla 8-aastase kogemusega Stockholmi B2B kommunikatsioonibüroo Clinton Agency.

Ettevõtete ühinemise tulemusena sündis Skandinaavia üks suuremaid teenusedisaini ja brändingu võrgustikke Brand Manual, mille kompetentside hulka kuuluvad lisaks ärinõustamine, turundus, disainjuhtimine, kommunikatsioon, graafiline disain, veebi ja digiteenuste arendamine.

Uue Brand Manuali osanike hulka kuuluvad Göran Crafoord, Maimi Parik, Rickard Westerlind, Margus J. Klaar, Kaarel Mikkin ja Dan Mikkin.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700