Autor: Silja Oja • 25. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Brand Manual liitis endaga Rootsi B2B agentuuri
Eesti teenusedisain vallutab Skandinaaviat. Teenusedisaini ettevõte Brand Manual liitis oma kaubamärgi alla 8-aastase kogemusega Stockholmi B2B kommunikatsioonibüroo Clinton Agency.
Ettevõtete ühinemise tulemusena sündis Skandinaavia üks suuremaid teenusedisaini ja brändingu võrgustikke Brand Manual, mille kompetentside hulka kuuluvad lisaks ärinõustamine, turundus, disainjuhtimine, kommunikatsioon, graafiline disain, veebi ja digiteenuste arendamine.
Uue Brand Manuali osanike hulka kuuluvad Göran Crafoord, Maimi Parik, Rickard Westerlind, Margus J. Klaar, Kaarel Mikkin ja Dan Mikkin.