• 23.09.14, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Televisooni ootavad ees rahutud aastad

Juba praegu ollakse silmitsi uute tarbijatega, kes mitte ei loobu kaabeltelevisioonist, vaid kes pole seda kunagi omanudki ning ei hakkagi seda omama, kirjutab Marleen Taremaa meediaagentuurist Inspired Universal McCann.
Käesoleva telehooaja alguses tuli TNS Emor välja laiendatud telepaneeliga, mille põhjal on võimalik saada teada, millise operaatori kaudu peresse pilt jõuab ning kuidas telesaadete reitingud  selle info valguses erinevad. Kas ja kui kaua me tegelikult seda infot enam vajame?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele