Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Televisooni ootavad ees rahutud aastad
Juba praegu ollakse silmitsi uute tarbijatega, kes mitte ei loobu kaabeltelevisioonist, vaid kes pole seda kunagi omanudki ning ei hakkagi seda omama, kirjutab Marleen Taremaa meediaagentuurist Inspired Universal McCann.
Käesoleva telehooaja alguses tuli TNS Emor välja laiendatud telepaneeliga, mille põhjal on võimalik saada teada, millise operaatori kaudu peresse pilt jõuab ning kuidas telesaadete reitingud selle info valguses erinevad. Kas ja kui kaua me tegelikult seda infot enam vajame?
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.