Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Olukorrast Eesti digitaalturunduses
Best Interneti avavestlusringi “Olukorrast Eesti digitaalturunduses” osalejad Mark Eikner (Idea Group), Margo Veskimägi (TNS Emor), Kristjan Seema (Tele2) ja Erkki Heinsaar (MBD) istusid eile koos moderaator Hando Sinisaluga Idea kontoris koos ja pidasid "sõjaplaani" – millest vestlusringis täpsemalt juttu tuleb.
Täpsustatud teemad on järgmised:
1. TURG. Kui suur on Eesti internetireklaami turg? Kui suure osa võtavad endale Google, Facebook jt välismaa reklaamikanalid? Kuidas turu mahtu adekvaatselt hinnata ja miks seda üldse vaja teha on?