10. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Olukorrast Eesti digitaalturunduses

Best Interneti avavestlusringi “Olukorrast Eesti digitaalturunduses” osalejad Mark Eikner (Idea Group), Margo Veskimägi (TNS Emor), Kristjan Seema (Tele2) ja Erkki Heinsaar (MBD) istusid eile koos moderaator Hando Sinisaluga Idea kontoris koos ja pidasid "sõjaplaani" – millest vestlusringis täpsemalt juttu tuleb.

Täpsustatud teemad on järgmised:

1. TURG. Kui suur on Eesti internetireklaami turg? Kui suure osa võtavad endale Google, Facebook jt välismaa reklaamikanalid? Kuidas turu mahtu adekvaatselt hinnata ja miks seda üldse vaja teha on?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700