• 10.09.14, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Digilevi TasutaTV ja jalgpalli MM

Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis sel suvel tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust, tuues selle taas avalikku agendasse. Loe, kuidas Brasiilias peetud jalgpalli MM andis Levirale võimaluse siduda spordiaasta tippsündmus oma põhitegevusega - telepildi edastamisega. Klient: Levira. Teostaja: Idea PR koos Idea Havas Media ja Idea Metrixiga. Aeg: juuni–juuli 2014.
ÜLESANNE

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele