• 10.09.14, 14:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: Digilevi TasutaTV ja jalgpalli MM

Digilevi TasutaTV võrgu haldaja Levira soovis sel suvel tõsta Eesti ainsa tasuta televisiooniteenuse tuntust, tuues selle taas avalikku agendasse. Loe, kuidas Brasiilias peetud jalgpalli MM andis Levirale võimaluse siduda spordiaasta tippsündmus oma põhitegevusega - telepildi edastamisega. Klient: Levira. Teostaja: Idea PR koos Idea Havas Media ja Idea Metrixiga. Aeg: juuni–juuli 2014.
ÜLESANNE

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele