• 05.09.14, 12:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Daniel Pietrowski: Make love, not ads!

Inimesed ei tarbi reklaami, vaid meelelahutust. Loe Intervjuud YouTube'i evangelisti, Best Internet 2014 esineja Daniel Pietrowskiga. Daniel on juba 10 aastat töötanud digitaalturunduse valdkonnas. Neist neli ja pool aastat on ta veetnud Google’is. Tema õlgadel oli YouTube’i reklaamivõimaluste lansseerimine Saksamaal.
Kirjelda palun lühidalt oma tausta ja milliseid teemasid oma Best Interneti esitluses puudutad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele