Augusti lõpus esitas majandus- ja kommunikatsiooniministeerium valitsusele reklaamiseaduse muutmise eelnõu, millega keelatakse eraisikutele suunatud laenuteenuste turunduslikud reklaamlaused ning reklaamimine internetis, raadios ja televisioonis.
Eesti juhtivaid turundusagentuure ühendava Eesti Turunduskommunikatsiooniagentuuride Liit (ETKAL) leiab, et eelnõus kavandatavad piirangud on suuresti ebavõrdseid tingimusi loovad, raskesti kontrollitavad ega lahenda tegelikkuses kiirlaenudega seoduvaid sotsiaalseid probleeme ühiskonnas.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.