• 07.07.14, 14:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Riia kaubanduskeskus Spice kampaania sai kõrge tunnustuse

Riias asuv kaubanduskeskus Spice võitis rahvusvahelise kaubanduskeskuste organisatsiooni ICSC poolt korraldataval European Marketing Awards 2014 konkursil kuldmedali oma üritusega Housewives Olympics.
Konkursil tunnustatakse kõige innovaatilisemaid ja efektiivsemaid turundus- ja PR-kampaaniaid. Ainsana Ida-Euroopas ja Baltikumis nii kõrge tunnustuse pälvinud Spice keskuse arendaja ja enamusomanik on Eesti ettevõte E.L.L. Kinnisvara.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele