Ainult tellijatele
Autor: Silja Oja • 27. juuni 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hando Sinisalu kirjutas turundusraamatu

"The Best of Global Digital Marketing - The Storybook" on raamat, mis sisaldab 30 digitaalturunduse edulugu aastatest 2012- 2014. Kõik, kes juulikuu jooksul ennast Best Internetile registreerivad, saavad raamatu omale kingituseks!

Mitu raamatus kajastatud case'i said auhinnad ka viimasel Cannes Lionsi festivalil (Volvo Trucks, UN Women). Raamatusse valitud lood pärinevad maailma eri nurkadest - Austraaliast Islandini, Brasiiliast Indiani, kuid neid kõiki seob asjaolu, et nad on auhinnatud olulistel digitaalturunduse konkurssidel.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700