• 25.06.14, 11:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa sai Cannes Lionsil Grand Prix innovatsiooni kategoorias

Innovation Lions on Cannes Lionsil eriline kategooria, mida hindavab investoritest ja tehnoloogiaekspertidest koosnev žürii. Ühtlasi on tegu ka väikseima võistlejate arvuga kategooriaga, milles žürii hindab võistlejate live-presentatsioone. Arvestades seda, et Eestis on tugev startup kultuur, investoritele pitchimise kogemus ja et Innovation Lions on kõige väiksema tööde arvuga kategooria Cannesis, tasuks Eestist just sellesse kategooriasse järgmisel aastal töid esitada. Võiduvõimalused oleksid siin ehk kõige suuremad.
Ühtlasi on tegu ka väikseima võistlejate arvuga kategooriaga, milles žürii hindab võistlejate live-presentatsioone. Žürii esimees, AKQA juhataja Tom Bedecarré: "Andsime auhinnad nendele projektidele, millesse ka ise oleksime valmis investeerima. Hindasime seda, kas idee on läbimurdeline ja uus ning kas seda ideed saaks ka mujal ellu rakendada."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele