19. juuni 2014
Ainult tellijatele

Cannes Mobile Lion Grand Prix aitab rannas lastel silma peal hoida

Cannes Mobile Lion Grand Prix võitis Nivea "Sun Kids" (agentuur FCB Brasil). Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm. 

Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700