Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cannes Mobile Lion Grand Prix aitab rannas lastel silma peal hoida
Cannes Mobile Lion Grand Prix võitis Nivea "Sun Kids" (agentuur FCB Brasil). Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm.
Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]