• 19.06.14, 19:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Mobile Lion Grand Prix aitab rannas lastel silma peal hoida

Cannes Mobile Lion Grand Prix võitis Nivea "Sun Kids" (agentuur FCB Brasil). Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm. 
Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele