• 19.06.14, 19:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cannes Mobile Lion Grand Prix aitab rannas lastel silma peal hoida

Cannes Mobile Lion Grand Prix võitis Nivea "Sun Kids" (agentuur FCB Brasil). Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm. 
Tegu oli kombinatsiooniga trükimeediast ja mobiilimeediast: ajakirjas trükitud Nivea kreemi reklaamilt sai välja rebida veekindla käepaela. Kui vanem selle paela lapse käele kinnitas ja mobiiliga aktiveeris, oli võimalik programmeerida mitme meetri kaugusele laps omatahtsi minna tohib. Kui laps liikus lubatud piirist kaugemale, aktiveerus mobiiltelefonis alarm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele