17. juuni 2014
Ainult tellijatele

Cannes Lionsi esimene Grand Prix läks Austraalia rongifirmale

Cannes Lionsi esimesed auhinnad anti välja loova efektiivsuse kategoorias, kus osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Mõnevõrra üllatuslikult võitis Grand Prix Austraalia rongifirma V/LINE kampaania "Guilt Trips", agentuuriks McCann Melbourne.

Loova efektiivsuse kategoorias osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Kampaania tulemused annavad koguni 50% kogu hinnetest (25% punkte antakse idee ja 25% strateegia eest).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700