Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Cannes Lionsi esimene Grand Prix läks Austraalia rongifirmale
Cannes Lionsi esimesed auhinnad anti välja loova efektiivsuse kategoorias, kus osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Mõnevõrra üllatuslikult võitis Grand Prix Austraalia rongifirma V/LINE kampaania "Guilt Trips", agentuuriks McCann Melbourne.
Loova efektiivsuse kategoorias osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Kampaania tulemused annavad koguni 50% kogu hinnetest (25% punkte antakse idee ja 25% strateegia eest).
Mõnevõrra üllatuslikult võitis Grand Prix Austraalia rongifirma V/LINE kampaania "Guilt Trips" (eesti keeles ehk tõlgiks selle "süümekareisid"), agentuuriks McCann Melbourne. Kampaania eelarve oli 500,000 dollarit ja selle tulemusel müüs rongifirma 4 miljoni dollari eest täishinnaga pileteid: http://mccann.com.au/project/guilt-trips