Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cannes Lionsi esimene Grand Prix läks Austraalia rongifirmale
Cannes Lionsi esimesed auhinnad anti välja loova efektiivsuse kategoorias, kus osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Mõnevõrra üllatuslikult võitis Grand Prix Austraalia rongifirma V/LINE kampaania "Guilt Trips", agentuuriks McCann Melbourne.
Loova efektiivsuse kategoorias osalevad tööd, mis on eelmisel aastal Cannes Lionsil juba loovuse eest auhinna võitnud ja nüüd hindab žürii nende kampaaniate tulemuslikkust. Kampaania tulemused annavad koguni 50% kogu hinnetest (25% punkte antakse idee ja 25% strateegia eest).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]