Ainult tellijatele
11. juuni 2014
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

2014 trendid tarbijakäitumises

"Tõusev trend on kindlasti digitaalne rahakott. Mobiilmaksete mõiste oma olemuselt ei ole meile kellelegi võõras, kuid järgmise etapina nähakse nende osakaalu tõusu igapäeva maksete sooritamisel mistahes ostu- või teeninduskeskkonnas," kirjutab Inspired Universal McCann kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa.

Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot iseenda kohta, sest nad mõistavad, kui palju lihtsamaks, paremaks ning kvaliteetsemaks võib nende elu muutuda, kui nad kasutavad isiklikku infot valuutana, mille põhjal brändid pakuvad neile lisaväärtusi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700