"Tõusev trend on kindlasti digitaalne rahakott. Mobiilmaksete mõiste oma olemuselt ei ole meile kellelegi võõras, kuid järgmise etapina nähakse nende osakaalu tõusu igapäeva maksete sooritamisel mistahes ostu- või teeninduskeskkonnas," kirjutab Inspired Universal McCann kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa.
Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot iseenda kohta, sest nad mõistavad, kui palju lihtsamaks, paremaks ning kvaliteetsemaks võib nende elu muutuda, kui nad kasutavad isiklikku infot valuutana, mille põhjal brändid pakuvad neile lisaväärtusi.
Seotud lood
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025