11 juuni 2014
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

2014 trendid tarbijakäitumises

"Tõusev trend on kindlasti digitaalne rahakott. Mobiilmaksete mõiste oma olemuselt ei ole meile kellelegi võõras, kuid järgmise etapina nähakse nende osakaalu tõusu igapäeva maksete sooritamisel mistahes ostu- või teeninduskeskkonnas," kirjutab Inspired Universal McCann kommunikatsioonijuht Marleen Taremaa.

Viimastel aastatel on palju juttu olnud sellest, et mida suurema hooga on võimalik tarbijate kohta igasugust materjali koguda, seda kiivamalt hakatakse enda isiklike detailide jagamisse suhtuma. Kuid üle-maailmsed trendid näitavad, et olukord on tegelikult hoopis vastupidine- tarbijad jagavad rõõmuga infot iseenda kohta, sest nad mõistavad, kui palju lihtsamaks, paremaks ning kvaliteetsemaks võib nende elu muutuda, kui nad kasutavad isiklikku infot valuutana, mille põhjal brändid pakuvad neile lisaväärtusi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com