Autor: Silja Oja • 5. juuni 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Postist sai Omniva

Eesti Post tegi läbi brändimuutuse. Loe, kust nimi Omniva pärit on ja milline agentuur uue brändi loomisel abiks oli. Küsimustele vastab Omniva kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Tiia Schapel.

Miks Eesti Post võttis kasutusele Omniva märgi?

Uue kaubamärgi kasutuselevõtt on seotud ettevõtte rahvusvahelistumisega ja koduturu laienemisega Eestist Lätti ja Leetu. Uuenduse eesmärk on tugevdada ettevõtte konkurentsivõimet, anda arusaadavalt edasi rahvusvahelise logistikaettevõtte eristuvat olemust ning vähendada senist kirjut ja kulukat kaubamärkide hulka. Uuel kaubamärgil põhineva ühtse nime alla koondatakse kõik tütarettevõtted nii Eestis kui ka piiri taga. Omniva kaubamärgi alla koonduvad senised logistika- ja e-teenuste kaubamärkide all pakutud teenused, nagu Post24 pakiautomaadid, ELS kullerteenus, Kirjakeskus ja eArvekeskus. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700