Viimase kolme kuu jooksul on internetist ostnud 64% 18-74-aastasest Eesti internetikasutajatest, selgub Inspired Universal McCann’i poolt aprillis läbiviidud Shopline uuringust. Populaarseimad tooterühmad internetist ostmisel on kindlustus, erinevate meelelahutussündmuste piletid ja riided.
Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste (kuni 40-aastaste) hulgas, ei tähenda see veel, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot. Pea iga teine üle 60-aastane Eesti internetikasutaja ostab internetist. Peamiselt on nende ostukorvis kindlustus, ürituste piletid ja raamatud. Tulevikus oleksid nad valmis internetist ostma ka laeva- ja lennupileteid ning reisipakette.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.