Viimase kolme kuu jooksul on internetist ostnud 64% 18-74-aastasest Eesti internetikasutajatest, selgub Inspired Universal McCann’i poolt aprillis läbiviidud Shopline uuringust. Populaarseimad tooterühmad internetist ostmisel on kindlustus, erinevate meelelahutussündmuste piletid ja riided.
Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste (kuni 40-aastaste) hulgas, ei tähenda see veel, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot. Pea iga teine üle 60-aastane Eesti internetikasutaja ostab internetist. Peamiselt on nende ostukorvis kindlustus, ürituste piletid ja raamatud. Tulevikus oleksid nad valmis internetist ostma ka laeva- ja lennupileteid ning reisipakette.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.