Autor: Silja Oja • 21. mai 2014
Ainult tellijatele

2/3 Eesti internetikasutajatest ostab tooteid ja teenuseid internetist

Viimase kolme kuu jooksul on internetist ostnud 64% 18-74-aastasest Eesti internetikasutajatest, selgub Inspired Universal McCann’i poolt aprillis läbiviidud Shopline uuringust. Populaarseimad tooterühmad internetist ostmisel on kindlustus, erinevate meelelahutussündmuste piletid ja riided.

Kuigi internetist ostmine on levinum nooremaealiste (kuni 40-aastaste) hulgas, ei tähenda see veel, et pensioniealised internetikasutajad loevad internetist vaid uudiseid, maksavad makse või otsivad infot. Pea iga teine üle 60-aastane Eesti internetikasutaja ostab internetist. Peamiselt on nende ostukorvis kindlustus, ürituste piletid ja raamatud. Tulevikus oleksid nad valmis internetist ostma ka laeva- ja lennupileteid ning reisipakette.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700