Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Võimalus turundajatele: EXPO Milano 2015
Täna toimunud Best Marketing Clubis kutsus EXPO Milano 2015 Eesti esinduse projektijuht Andres Kask Eesti turundajaid üles EXPO projektis kaasa lööma. Nimelt ootab Milano EXPO 2015 Eesti paviljon ideid ja koostööpartnereid, inimesi ja ettevõtteid, kes aitaks paviljoni sisuga täita – oma tooteid müüa, teenuseid tutvustada, Eesti toitu pakkuda ja konverentse korraldada.
Nimelt ootab Milano EXPO 2015 Eesti paviljon ideid ja koostööpartnereid, inimesi ja ettevõtteid, kes aitaks paviljoni sisuga täita – oma tooteid müüa, teenuseid tutvustada, Eesti toitu pakkuda, konverentse korraldada jms. Võtke julgelt ühendust: [email protected]
EXPO on olümpiamängude kõrval suuruselt teine ülemaailmne sündmus. Kui 2000.a Hannoveris toimunud EXPO-l püüdis Eesti esindus pilke porgandeid meenutavate kuuskedega ja 2010. a Shanghais olid rahapõrsad, siis 1.05-31.10.2015 Milanos toimuval EXPO-l on Eesti paviljon ehitatud kastidest. Esimest korda ehitab Eesti ise oma paviljoni, Shanghais paviljon renditi ja dekoreeriti.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.