19. mai 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitaalturunduse trendid Eestis 2014, osa I

Best Marketing uuris erinevate Eestis tegutsevate digitaalturunduse spetsialistide käest mida nad peavad olulisemateks trendideks Eesti digitaalturunduses aastal 2014. What is hot and what is not.  Kommenteerivad Erki Peinar (MediaCom), Paap Peterson (Gemius), Erki Heinsaar (Mediabrands Digital) ja Soome videoturunduse ekspert Lasse Rouhiainen.

Järgnevas artiklitesarjas toomegi välja olulisemad trendid. Need trendid leiavad pikemalt käsitlemist ka 18. - 19. septembril toimuval digitaalturunduse aastakonverentsil Best Internet 2014.

TREND Nr. 1: VIDEOREKLAAM

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700