17. aprillil jagati seitsmendat korda välja International Advertising Cupi auhinnad. Seekord toimus üritus Belgradis ja ühe auhindadest võitis KredExi korterelamute renoveerimiskampaania välireklaami eest Eesti reklaamiagentuur Age McCann. International Advertising Cupi näol on kindlasti tegemist seni kõige suurema rahvusvahelise tunnustusega Eesti reklaamile.
Cup Award on nelja suure regionaalse festivali ühisauhind, kus valitakse välja parimatest parimad tööd. Regionaalsed festivalid, mille võitjate vahel parim töö välja selgitati, olid:
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.