Autor: Silja Oja • 23. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Age McCann võitis International Advertising Cupi
17. aprillil jagati seitsmendat korda välja International Advertising Cupi auhinnad. Seekord toimus üritus Belgradis ja ühe auhindadest võitis KredExi korterelamute renoveerimiskampaania välireklaami eest Eesti reklaamiagentuur Age McCann. International Advertising Cupi näol on kindlasti tegemist seni kõige suurema rahvusvahelise tunnustusega Eesti reklaamile.
Cup Award on nelja suure regionaalse festivali ühisauhind, kus valitakse välja parimatest parimad tööd. Regionaalsed festivalid, mille võitjate vahel parim töö välja selgitati, olid: