• 16.04.14, 21:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea Group ühendab veebilahenduste ja reklaami loovmeeskonnad

Kommunikatsioonikontsern Idea Group suurendas osaluse digitaalturunduse agentuuris Zeeland Idea Baltics 100%-ni.  Zeeland Idea Baltics hakkab kandma nime Idea Lab. Kommenteerivad Mark Eikner, Timo Hartikainen ja Joao Rei.
Alates märtsikuust täielikult Idea Groupile kuuluv Zeeland Idea Baltics teeb läbi nimemuutuse, palkab juurde uusi tarkvara-arendajaid ning keskendub Idea Lab nime all paralleelselt nii Idea Groupi kui Zeeland Groupi klientide digilahenduste tehnilisele arendusele. Digitaalmeedia loovlahenduste väljatöötamine ja kliendihaldus Idea grupis liigub üle reklaamiagentuuri Idea AD. Muutuste tulemusena ületab Idea AD agentuuritulu 2014. aastal ühe miljoni euro piiri.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele